8 Ekim 2013 Salı

BİR KALIPLA KAÇ MODEL!

wuuuuu bir baktım ki iki haftadır hiçbir şey paylaşmamışım. bak heleee ne büyük kayıp değil mi (!!!) Neyseee sululuk yapmayalım ve başlayalım. 

Şu sıralar tamamlamak üzere olduğum bayram ve doğum günü sürprizlerimden oluşan yeni dikiş projelerim var ve inşallah sırası geldiğinde onları da paylaşacağım. Ancak şimdi iki haftadır paylaşmak istediğim fakat güzel fotoğrafları evdeki bilgisayarda olan ve bilgisayarı açıp fotoğrafları almaya üşendiğim sonunda pes edip elimdekileri kullanmaya karar verdiğim eski dikişlerimden bir kaç tanesini sunacağım sizlere.

Buyurunuz efenim :)

Modelimiz budur, Burdanın bilmem kaçıncı sayısı zaten çoğumuz bu modelden diktik :)






İlk evvela bu modeli diktim önce modelimi çizdim sonra kalıbımı çıkardım kumaşımı ayarladım ve diktim, dikmem sanırım bir 5 ay sürdü. Şaka yapmıyorum rahat 5 ay beklemiştir.
Neden mi 5 ay? Kumaşım sadece bluz çıkacak kadarmış ben acemiliğimden bu kumaşla elbise dikerim sanmışım. Kumaş ortası tek gri renk yanları ise desenli idi. Ben gri kısmı üst desenli kısmı etek olarak kullandım. Tabi desenli kısım kısa olduğu için yetmedi. İstediğim gibi bolda olmadı.
 
 
Evirdim çevirdim sonunda kumaşı 6 parçaya bölüp eteğini diktim. Minicik bir elbise oldu. Henüz giyilmedi öyle duruyor.  
 
İkinci çalışmam Temmuz ayında memleketteki düğün için diktiğim bu kıyafetimdi. İncecik çok güzel bir satenden diktim bunu. Yakaya ve kollara siyah şeritler uyguladım ama eteğe de aynı şeriti uygulasam hiç fena olmazmış. O sırada 4 günde 4 kıyafet diktiğim için bunun şeridi de kalsın dedim. Ama kumaşım var ekleyebilirim.
Düğünümüz de Kuran okunduğu için kıyafetimi fuşya şal ile tamamladım. Bu arada pantolonu da ben diktim.  
 
Üçüncüsü ise yine memleketteki düğün için diktiğim ve kına gecesinde giydiğim kuşlu elbisem. Bundan daha önce burada bahsetmiştim.
 
Son  olarak yine burada bahsettiğim tulumumu da bu kalıbı kullanarak diktim.
 
Kalıbı ilk kestiğimde çok bol oldu sonra kendi ölçülerime göre düzelttim. Hazır bir kalıbı üzerime uydurmuşken başka kalıp çıkarmaya gerek duymayacağım sanırım :)
 
 
Bu postumda bir de ricam olacak. Geçenlerde g+'dan paylaştığım ricamı burada son kez yinelemek istiyorum.
 
Bir süre önce URL değiştirmek gibi bir hata yaptım ve sanıyorum bundan mütevellit birçok arkadaşımın kumanda panelinde blogum görünmüyor. Eğer blogumu kumanda panelinizde görmek isterseniz aşağıdaki kısssacık işlemi yapmanızı reca edeceğim :). Şöyle; kumanda panelinizdeki EKLE sekmesini tıklayalım çıkan penceredeki ilgili kutucuğa http://byhandeerdede.blogspot.com/ adresini yapıştıralım ve İZLE sekmesini tıklayalım. İşte bu kadarcıııkk :) Bu sayede bende yayınlarımı kendi kendime değil sizlere yapmış olacağım. ;) Takip etmek isteyenleri beklerim. Şimdiden çoook çok teşekkürler......

 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder