24 Ocak 2014 Cuma

İki ceket Bir yelek

Selaamm

Bu haftasonu düğün var ve malumunuz ben yine bir şeyler diktim. Daha doğrusu kardeşlerim için üç günde üç şey diktim. Ortaya gerçekten benim de içime sinen kıyafetler çıktı.

Şimdi bunlar kardeşlerime olacak mı onun merakı içerisindeyim. Maalesef elimde bir ölçü, kalıp olmadığı ve prova yapmadan diktiğim için olmama ihtimali de çok yüksek. İnşallah tam istedikleri gibi olur benim de uykusuz gecelerime ve sırt ağrılarıma değer.


soldan sağa; leopar desenli siyah astarlı saten yelek, saten üzerine dantel detaylı ceket ve dantel ceket

İnşallah beğenirler yaaa çok meraktayım şuan :)))



Bu arada bu bloga bir şey oldu yine galiba. Yayın yazdığımız pencerenin üzerindeki yayını düzenleme sekmelerinin hiç biri yok. Herkeste böyle mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder