13 Ocak 2014 Pazartesi

Kendini manto zanneden deri kollu ceketim

Etkinliğe katıldım mantomu da diktim ama mantodan çok cekete benzedi kendisi. Ne yapayım mantoluk kumaşım yoktu bende daha önce diz üstü kloş etek olarak kestiğim kumaşı bozarak buna kullandım. Niyetim daha uzun bir şey yapmaktı ama çıkmadı işte. Artık bir dahakine daha güzelini dikerim inşallah.

Kollarda, yakanın altında, ön şeritte ve bir de arkada yırtmaç olarak deri kullandım. Ön şeritte spor dikiş olmadığı için bütünlük bozulmasın diye kol ağızlarını ve etek kısmını tela ile yapıştırdım yakayı da elle tutturdum bu sayede dikiş izleri olmadı.







Hangi blogda gördüğümü hatırlamıyorum ama astarın yaka kısmına hareket pilesi koyulduğunu öğrenmiştim. Buna da minik bir hareket pilesi ekledim.
 



 
 
Günlerdir giyimde bir fotoğraf çektireyim diye uğraşıyorum ama çektirebildiğim en iyi fotoğraf bu. Aslında burada giydiğim eteğim DIY projem. Bu yayında ondan da bahsedecektim ama bizde modaya uyduk ve gribe yakalandık ve sürekli bir koşuşturmaca halindeyiz. Bu nedenle blogla fazla ilgilenemiyorum. Kısmetse bir dahaki yayına onu da paylaşırım.
 
Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder