16 Haziran 2014 Pazartesi

Bir elbise, bir tunik

O başlık aslında "bir günde bir elbise, bir tunik, bir pantolon" olacaktı. Yayını okuyunca anlarsınız diyerek başlığı uzatmayayım dedim :)

Evet, inanabiliyor musunuz beennn bir günde bir elbise, bir tunik ve birde pantolon diktim! Hemde temiz temiz zigzag dikişlerini falan yaparak itinalı itinalı.

Kime mi? Okuyalım!

Geçen sene bu zamanlarda vermiş olduğum sözler vardı. Söylemeye de utanıyorum bir sene olmuş sözü verelim. tüüü bana.

Bu arada geçen sene diğer söz verdiğim kişilere de müjdeyi vereyim size de sıra gelecek yakında inşallah :D az kaldı !

Annem (kayınvalidem) geçen sene yıllaarrrca kullanmaya kıyamadığı itina ile sakladığı kumaşlarını bana kaptırdı. Bu turunculu kumaştan da yazlık bir ev elbisesi dik bari dedi [geçen sene].





Aldım kumaşı kestim biçtim prova yaptım [geçen sene] neyse olmadı üzerine, ne yapayım bozuldum kaldırdım bende, sonra da kış geldi. Anaa olmuş mu sana bir sene. Geçtiğimiz günlerde aldım kumaşı elime dayandım kapısına dedim "bu yaz dikim artık" dedi "evet dik artık" :)   

 
Neyse diktim işte. Bence çok güzel oldu. İnşallah annem severek kullanır.
  
Yakasında da daha önce denemediğim bir şey denedim çok düzgün oldu böylece. Bütün iç dikişlerini benim deyimimle FİT (fransız, ingiliz, temiz dikiş) dikiş yaptım. Tertemiz bir iş oldu.
 
 
Bu da ablamın (görümcem) tuniği. Aslında bu bir kalıp denemesiydi. Prova yapmadan dikebilmek için yakınlarımın bedenlerinde kalıplar hazırladım. Gerekli düzeltmeleri o kalıplarda yapıp bundan sonra ki işlerde onları kullanmayı amaçlıyorum. Çünkü her kalıp herkese uymuyor biliyorsunuz. Ama bu kalıp ablama cuk oturdu hiçbir değişiklik yapmadan diktim. Ben çok yakıştırdım ama o rengini fazla sevmedi neyse ki bu sadece kalıp denemesiydi giymese de olur sorun değil.  
 
 
İki kumaşı da dikmesi inanılmaz kolaydı.
 
He diyeceksiniz ki şimdi pantolon nerede. Onu kendime diktim :) ona özel yayın yapacağım on numara oldu onn bayıldım ben. Biraz merak edin bakem.
byeeee 
 

 

Facebooktan takip etmek için buraya lütfen :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder