27 Haziran 2014 Cuma

Mint Yeşili

Günaydıııınn, Hayırlı cumalar herkese 

Bir haftadır yazamadım ama bugün güzel tasarımlar, bir dikiş projesi ve bir kombinle buradayım.

İş arkadaşım Açelya'nın annesi de benim gibi dikiş ve tasarım aşığı. Ama gelinlikçilik yapmış olan Nermin ablam benim gibi uyduruk değil gerçekten olağan üstü şeyler tasarlıyor. Hani bazı kadınlar için "on parmağında on marifet" derler ya işte o da onlardan.  

Sadede gelmeden Nermin ablanın elinden çıkan güzelliklerden bazılarını görün istiyorum;  
 


Bir sabun ancak bu kadar güzel süslenebilir.
 
Bunlar sadece bazıları daha neler neler var.
  
Facebooktan takip edenler belki hatırlarlar. Geçtiğimiz hafta Açelya'nın annesinin kumaşlarından seçip getirdiğini söylemiştim.

O kumaşlardan mint yeşili olana görür görmez aşık oldum. Hemen dikip giymeliydim onun için en basit kalıbımı kullanarak düşük kollu önü kısa arkası hafif uzun bir bluz kestim.

Sabah ofise geldiğimde bluzümü annesine göstermek için fotoğrafımı çekti Açelya hemen. :)

Böylece kombinimi de paylaşmış oldum :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder