28 Ağustos 2014 Perşembe

Onlar Robalı Tasarımlar

Selamlaarrr, bir süredir buralarda değildim, özlediniz mi beni?

Bu aralar görme ile ilgili bazı problemler yaşadığım için bilgisayar ve telefondan uzak durmaya çalışıyorum. Yani bir nevi gözlerimi dinlendiriyorum diyebiliriz. :) 


Belki birilerine faydam olur diye bu yeni tanıştığım rahatsızlıkla ilgili de bir yayın hazırlayacağım ama bugün konumuz ROBALILAR. 


Robalı modeller, değişik tasarımlar ortaya çıkarmayı kolaylaştırdığı için hep ilk aklıma gelenler ve çok zevkle diktiklerim olmuştur. 

Bu tekniği kullanarak yine aşık olduğum bluzlar tasarladım. Bakalım sizler beğenecek misiniz. 


Çok uzun uzun yazamamamın yanı sıra üzerinden de bir hayli zaman geçen bir yayın olduğu için bir hikayesi de kalmadı aslında. Bu sefer gevezelik etmeyip bol fotoğraf paylaşarak göz zevkinize hitap etmeye çalışacağım. 



Yine bütün bluzlar kardeşlere dikildi. 

    

Robası ve sırt kısmı tamamen siyah kumaştan olan bluzumuzun ön kısmını da saten çizgili kumaştan diktim. Artan kumaşları değerlendirdiğim için boyu biraz kısa oldu ama yine de kardeşim güzel kombinledi.   



Ön ve arka robası ile kolları dantel kumaş olan bu bluzumuzu da mint yeşili kumaşla tamamladım. Kardeşim güzel yeğenimizin düğününde giydi bluzunu ve beni çok mutlu etti. Ama tek fotoğrafı da bu sanırım düğün telaşıyla çekmeyi unuttuk.




İşte bu ve bir önceki model bence birer tasarım harikası. Kendim diktim diye değil gerçekten çok beğendiğim modeller oldu bunlar. Ön ve arka robası ile kollarında dantel kullandığım bluzun etek kısmını da yine aynı dantelle tamamladım. Yine provasız. 

Şimdilik benden bu kadar. Tamamlanmış birkaç model daha var inşAllah onları da en kısa zamanda paylaşmaya çalışacağım. Blogu boş bırakmayalım değil mi?

Hoşçakalın :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder