16 Aralık 2013 Pazartesi

Bakırköy cumartesi pazarı kumaşları!

Günaydıııınnn,
 
Cumartesi günü doktor kontrolüm vardı tam da hastane pazardan bir durak sonra. Ne yapayım dayanamadım kar, kış, soğuk demedim önce üşendim sonra üşenmedim kalktım Bakırköy cumartesi pazarına gittiiiim. Pazar yine kalabalıktı tabi, soğuk dememiş gelmiş hanımlar. Çok didikleyemesem de ihtiyacım olan bir kaç parça kumaşı alıverdim. Bu pazarı pek sevmesem de bu sefer ucuz gibime geldiği için azcık gözüme girdi. :)  




 
 
Bir parça siyah kumaş aldım. Şuan ihtiyacım yok ama evde bulunsun lazım oluyor. Mesela geçen hafta siyah kumaşım olsaydı peplum bluzümün altına kalem etek dikerdim belki.
  

Deri ceket dikmek istiyorum ne zamandır. Ama tabi kumaşım yok. Bir iki tane ceketlik deri buldum ama kırmızı ve lacivertti. Aslında didiklesem bulurdum da üşendim. Laciverdin metresi de 7,5'du aslında köşke alsaydım. Cimriliğim tuttu sanırım. Neyse sonra bir tezgahta bu parçayı buldum incecik bir deri ya tayt olur yada gömleğe kol falan, "5 lira ver abla" demese yine almazdım da ucuz diye aldım, bir şeye kullanılır artık.   

 
Bu kumaşı neden aldım bende bilmiyorum. Sanırım kalpleri hoşuma gitti. Bunu aldım ama aynı tezgahtaki başka bir kumaşta aklım kaldı!!!

 
Çok güzel gömleklik kumaşlar vardı. O kadar gömleklik kumaşın arasından ben birtek bunu seçebildim. İnanır mısınız gömleklik kumaş tezgahlarını üçer defa dolaştım ve bir tane kumaş aldım. İki gömlek çıkar bundan da. 
  
 
Ekose desenli bu parçayı 50 kuruşa aldım. Kalem etek yada ufak tefek olduğum için bana jile bile çıkar bundan.
 
 
Aynen bu çizgili şifonu da 50 kuruşa aldım. 1,5 mt kadar var. Bulunsun.
 
 
En istediklerimden biri de buydu, deri ceket dışında birde bu kumaştan bir mont dikmek istiyordum. Bu kendinden dikişli kumaşlara ne deniyordu onu da bilmiyorum. Kumaş bilgisi sıfır bende.
Aslında istediğim renk bu değildi ama hazır içi elyaflısını ve kendinden dikişlisini bulmuşken alayım dedim. Her zaman kumaşçılara gidemiyorum.
     
 
İşte en sevindiğim kumaş bu oldu. Ne zamandır oğluma uyku tulumu dikmek istiyorum ama pijamalık kumaş bulamıyordum. Bu pazarda da bulamadım. Sonra baktım her yer polar kaynıyor. Niye polar almıyorum ki dedim. Bir polarlar var pazarda bir polarlar ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Rengarenk hem de baya ucuz. Bunun metresi 10 TL bunların düz renkleri var 7,5 tl birde parça satılan kendinden desenliler var onlarda 5 tl idi. Ben bundan 1 mt aldım sadece hatta dün kestik diktik bile. Onu da en kısa sürede paylaşacağım İnşallah.   
  
Bir pazarda böylece geldiiiiii geçtiiiiiiii.
 
Hee bu arada kumaşlarla ilgili fikirleriniz varsa paylaşırsanız çok mutlu olurum.
 
Haydi hepimize iyi haftalar :)  by byyy
 
 

1 yorum: