27 Ekim 2014 Pazartesi

Mickey Mouse temalı doğum günü

Herkese hayırlı haftalar

Bu hafta sonu en küçük paşamızın (küçük kardeşimin oğlu) doğum gününü kutladık. Biraz telaşlı olduğumuz için doğum günü hazırlıklarına neredeyse bir ay önceden başladık.   

Doğum günü konseptimiz Mickey Mouse olduğu için her şeyimizi bu temaya uygun hazırladık ve hepsini kendimiz yaptık. Bütün etiketlerin ve süslerin tasarımları bize ait.





 Duvar süsümüz, ben yaptım
Pastayı ben yapmadım :) Pastanın üzerinde bu kadar çok mum olmasının sebebi ben, oğlum ve kardeşlerimin çocuklarının, sırayla eylül ekim kasım doğumlu olması. Yani hepimizi bir doğum günü.  


Bardak ve peçeteliklerimizin etiketleri yine bana ait

Kutuyu kardeşim yaptı

Biliyorsunuz 25 Ekim Hicri yılbaşımızdı. Onun için kardeşim misafirlere ikram edeceğimiz bonibon şişelerinin üzerine yılbaşı duasını eklemek istedi.

Şapkalar kardeşimden

İkramlarımız

Kurabiyelerimiz de benden

Çok yorulduk ama güzel bir gün oldu. Misafirlerimizi de memnun edebildiysek ne mutlu bize.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder