27 Nisan 2015 Pazartesi

23 Nisan Etkinliği ve Anne Oğul Kombinlerimiz

Sevgili blogger arkadaşım mesgulanne çok güzel bir "23 Nisan Çocuk Kıyafeti Dikme" etkinliği düzenledi ve bende kaçırmak istemeyip hemen katıldım.

Şimdiye kadar çok şey diktim ama oğluma doğru düzgün giyilecek bir şey dikmemiştim. Malum erkek çocuğuna dikilecek çok fazla şey yok. 

Elimde bulunan çocuk için en uygun kumaşlar da daha önce kendime diktiğim yelek ve elbisenin kumaşlarıydı. Neyse ki ona yetecek kadar vardı ve bunu da fırsat bilerek anne oğul kombini yapmaya karar verdim.


Bunlar oğluma diktiklerim. Haşmetmeapları ne yazık ki beğenmediler.

 
Bunlarda annesine oğlusuna
 
 
 
Ballı kaymağımla çekilmiş güzel bir fotoğrafımızı paylaşmak isterdim ama kendisini yakalayıp fotoğraf çektirmek pek mümkün olmadı. :)
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder