16 Şubat 2017 Perşembe

HOBBY İSTANBUL ETKİNLİKLERİ - 1 "ÖRGÜ"

Merhabalar, 

29 Ocak Pazar günü hobi sever dostlar ile birlikte güzel bir etkinlik gerçekleştirdik.

Biliyorsunuz dikiş için zamana ihtiyaç olduğu gibi mekana da ihtiyaç var ve dikiş malzemelerinizi rahatça kullanabileceğiniz bir düzeniniz yoksa dikiş dikmek "cıks" biraz imkansız oluyor. Bütün dikiş malzemelerim balkonda kaderine terk edilmiş olduğu ve benim onları düzenleyecek vaktim olmadığı için uzun zamandır dikişe vakit ayıramıyorum. Bu dikişsiz geçen zamanlarda boş duramayınca daha temiz ve masrafsız olan hobilere özellikle de her kış olduğu gibi örgü işine sardım. Elimde değil boş duramıyorum! Örneğin; geçtiğimiz haftalarda biraz rahatsızlandım, serum verdiler, eve gelip biraz dinlenip, başımın ağrısı, midemin bulantısı hafifleyip bitim kanlandıktan sonra yattığım yerde örgümü aldım yine elime 
😄 

Neyseee;
Hobby İstanbul Etkinlikleri, konulu etkinlikler olduğu ve ben bu aralar örgüye sardığım içindir ki, ilk etkinliğimizin konusu "Örgü" oldu ve etkinliğimize, el örgü iplikleri sektörünün öncü isimlerinden Nako İplikleri (instagram sayfası için ) ürün sponsorumuz olarak destek verdi. Nako İplikleri ürün kalitesinin yanı sıra hobi severlere destekleri ile de ünlü bir firmadır. Desteklerine tekrar sonsuz teşekkürler ediyorum.  
  



 Mekanımız Beşiktaş'ta bahçe içinde, sessiz, sakin ve huzurlu havasını sevdiğim Yıldız Bahçe Restaurant'dı. Burayı mutlaka bir kere ziyaret edin derim. Zaten sonra tekrar gelmek istersiniz! Şehir içinde bulabileceğiniz en huzurlu mekan. Kışın mekana kuzine kurulduğunu bilmiyordum. Görünce çok sevindik, yünlerimizi alıp sıcacık sobanın başına geçtik hemen. Zaten örgü denince benim aklıma sıcacık bir oda, çay ve tatlı sohbetler geliyor! 


Tam bir örgü sevdalısı ve bu konuda oldukça yetenekli olan sevgili kardeşim de mekanı hazırlamak ve misafirlerimizi ağırlamak konusunda bana yardımcı oldu. 







Nako çok cömert davranmış ve paketine yünler ve şişlerin yanında bu iki dergiyi de eklemiş. Bunları ve sevgili Merve'nin el emeği sevimli tavşancığını çekiliş ile üç kişiye hediye ettik. Çekiliş videosunu da aşağıda izleyebilirsiniz. 

   










Sevgili Durunun annesi kendi ördüğü bir atkıyı getirmişti örnek olarak. Dört farklı iple harika bir model çıkarmış, hepimize fikir oldu ellerine sağlık.  

vee bakalım kimler kimler varmış etkinliğimizde,  



Güzel gözlü Irmak  
Nehrimarifetırmak olarak onu tanımayan, güzel kızlarına ve kendisine diktiklerine hayran olmayan yoktur sanırım  



On parmağında on marifet, tam bir hobi sevdalısı atölyenott 'un marifetli yazarı sevgili Nüket 



O güzel enerjisi ve gülen yüzüyle günümüze renk katan, dikiş ustalarımızdan 
Dikişin yanında @nazik_atolyem ile harikalar yaratmaya devam ediyor, duyduk duymadık demeyin ;) 



Eteklerin ustası, dikiş sevdalısı, gönlü güzel, kendi güzel, hünerli modelistimiz sevgili @fatma_guler_akdogan 



http://www.enduruyanim.com/ blogunun sahibesi, güzel Duru'nun zarif annesi. Dikişteki ustalığı takdir edilesi, marifetli bir hobi sever ve harika bir anne @durununannesi   



Aramızdaki tek gerçek örgücü :D güzeller güzeli Merve idi. İşinde nasıl titiz nasıl özenli, ben hesabını her ziyaret ettiğimde kayboluyorum. Size de instagram da @mervecrafts 'a bir uğramanızı tavsiye ederim. 



Taaa uzaklardan ailesini ziyarete gelip kendini etkinlikte bulan, hem marifetli hem de işinde usta bir modelist, sevgili @daphne_dikis zerafetiyle renk kattı etkinliğimize



Etkinlik sabahı tanıştım sevgili Mine hanımla, hemen atladı geldi, enerjisiyle, samimiyetiyle neşemize neşe kattı. Sonra hesabını ziyaret edince gördüm ki ne kadar hünerliymiş @mineiyibas tam bir hobi sever.  


Özel tasarım çantaların tatlı sahibesi sevgili @aylincemoda da hoş sohbeti ve samimiyetiyle bizlerle birlikteydi. 



Yap bir etkinlikte buluşalım diyerek etkinliğimizin gerçekleşmesine vesile olan, dikişteki hünerlerini http://bendencesitlemeler.blogspot.com.tr/ adresinden ve @sew_brck instagram hesabından ilgiyle takip ettiğimiz sevgili Saadet hanım da gülen yüzü ve tatlı sohbetiyle renk kattı günümüze. Etkinliğimizin konusu örgü dediğimde "olsun ben örgü de örerim" diyerek beni destekleyişinizi hiç unutmayacağım, desteğiniz güç verdi bana. O günden sonra ördüğü eldivenle bu işte ki ustalığını da gösterdi bizlere.  




Neslihan'ı gördüğüme ne kadar sevindiğimi nasıl anlatsam bilmiyorum ki! Hani o yazılarından fotoğraflarından samimiyetini, sıcaklığını hissettiğimiz Neslihan var ya, yakından görün siz bir de, 100 kat daha sıcak. Belki ben uzun zamandır takip ettiğim içindir, sanki çok çok eski bir dostummuş gibi hissettim. İyi ki geldin Neslihancığım.    


Mine hanım mekanımızın işletmecisine örgü öğretirken :D 






ve finish, 
Biz bu buluşmadan çok büyük keyif aldık, dilerim sizlere de bu sıcaklığı yansıtabilmişizdir. Bana yıllardır hayalini kurduğum etkinliği gerçekleştirmeyi nasip eden Rabbime sonsuz kere hamdolsun. Desteğini esirgemeyen dostlarıma da kucak dolusu teşekkürler. 
Allah devamını nasip eder inşallah. 
AMİN  

☺  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder