3 Mart 2017 Cuma

MUTFAK MASASI TAKIMI (MANTAR TAKIM)

Merhabalar, 

Dikişi bitse yazısı, yazısı bitse dikişi bitmiyor! Şu takımı dikmesi toplasanız iki gün sürmedi ama yazısı için bir haftadır fotoğraf çekimini bekliyor. Yayını Cumaya kısmetmiş Hayırlı Cumalar dileyerek başlayalım o zaman 
:) 



Ne zamandır mutfak masamıza bir takım dikmek istiyordum. Aslında kırmızı değildi tercihim ama elimde bu kumaşlar vardı. byantigone canım masa örtüsü kumaşını hatırlıyor musun? Senin yaptığın çekilişten kazanmıştım bunu yıllar önce :) Masamıza ne tatlı bir örtü oldu bak! Diğer duck kumaşları da birkaç sene önce Bakırköy pazarından almıştım. 




Bir hafta içi kumaşları ve sandalyeyi önüme çektim, baktım kalıp çıkarmadan olmayacak ve ben içeri gidip mulaj kağıdı almaya üşeniyorum! Etrafıma bakındım ve sağ tarafımda duran insert'in ışık saçtığını gördüm. Neden olmasın dimi sonuçta sandalye için her şeyle kalıp çıkarılabilir ;)   


Kestim yapıştırdım bir şeyler yaptım böyle bir kalıp çıkardım. 


Kenar dikişlerini yapıp içlerine aynı ebatta kestiğim elyafları yerleştirdim.  



Oğlum bunları görünce mantara benzemiş dedi. Biz de takımımızın adını mantar takım koyduk! :)  Tabure kılıflarımızın kenarlarına diktiğim tünellerden lastik geçirerek sabitliğini sağladım.


Bu masa takımını ilk evlendiğimizde almıştık. Taş gibi bir takım, yıllardır hiçbir şey olmadı. Mutfağımızda her şeyimiz beyaz ve bir tek bu takım kahverengi. Her gelen değiştir bu takımı dese de benim gönlüm el vermiyor. Ayrıca garip ama rengi beni rahatsız da etmiyor. 😏 Kırılana kadar bızımlasın takım :D     



Evet gelelim masa örtümüze, 




Ölçtüm, biçtim, o kadar uğraştım o köşeyi üçgen yapamadım arkadaş! Onca video seyrettim aynısını yapmaya çalıştım yok olmuyor, çevirince pot duruyor benim ki


Sonunda Nisa Hobi'nin ve Gulseman'ın sayfasında buldum bu püf noktasını.
Başkasından öğrenip ben buldum demek benim kitabımda yazmaz arkadaaaaş 😉 Onların yayınlarını da görmek için isimlerine tıklamanız yeterli. Gayet güzel anlatmışlar bence ;) Zaten şu köşeyi yaparken önemli olan tek husus köşenin doğru katlanması, gerisini herkes biliyor.  

Ben de bir video ile anlatmaya çalıştım ama istediğim gibi olmadı. Artık başka bir örtüyü paylaşırım ;) 
kayıt etmezsem nasıl yapıldığını unutuyorum sonra. 


Oldu o zaman diyeceklerim bu kadardı dağılabiliriz 😃 

Okuyan herkese kuuuuuucccak dolusu sevgiler ❤ 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder