16 Mart 2017 Perşembe

Uzun Şal Yaka Triko Hırka


Dikiş dikmeye başladığımdan beri alış veriş yapamaz oldum! Eğer dikişi çok ciddi emek ve deneyim isteyen şeylere bakmıyorsam, ikinci defa düşünme gereği bile duymadan direk "ben bunu dikerim" deyip bırakıyorum. Bu hırka da öyle bir anın eseri! 

Aynı kumaşın grisinden bir hırka görmüştüm mağazada, ihtiyacımda vardı öyle bir şeye ama o an "Ben bunu dikerim, peki kumaşı nereden bulacağım, olsun farklı kumaş kullanırım" dedim ve almadım. 

Tesadüf Bakırköy pazarına gittiğim bir gün tezgahın birini karıştırırken bu kumaş geldi elime. Baktım renk farklı ama aynı doku, olsun! Peki ben o hırkayı unutmuştum bile nasıl böyle denk gelmişti, nasıl bir tevafuk! 
Aldım kumaşı, amacım bahar aylarında sabah işe giderken üzerime geçirebileceğim hafif bir hırka dikmekti. İstediğim modeli kestim, biraz diktim ama araya başka işler girdi ve aylarca bekledi hırkam. Geçenlerde tekrar aldım elime ve bitirdim, belki giymek bu bahara kısmet olur, kim bilir. 



Özel bir kalıbı yok, her zaman kullandığım bluz kalıbını kumaşa yerleştirdim ve istediğim uzunlukta biçtim kumaşımı. Yakasını şal yaka gibi bant ile döndüm eteğine de iki yandan yırtmaç yapıp bitirdim hırkamı.




Daha güzel fotoğraflar paylaşmak isterdim, inşallah bir gün işe giderken giyer ve güzel bir fotoğraf yakalarsam instagram da paylaşırım artık ;)   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder