12 Mayıs 2017 Cuma

HOBBY İSTANBUL ETKİNLİKLERİ - 2 ANNELER GÜNÜ

Merhaba, 

Dikiş sever arkadaşlarımızla yaptığımız ilk etkinliğimiz o kadar güzel geçti ki, birbirimize doyamadık ve aylar sonra tekrar buluşmaya karar verdik. Anneler gününün yaklaşması sebebiyle de bu sefer anneler günü bahanesi ile toplandık. 

O sabah hava gerçekten çok kötüydü, sağanak yağmur yağıyordu ama benim sevgili dostlarım yağmur çamur demeyip çocuklarını da alıp geldiler. İlk etkinliğimize katılan arkadaşlarımızdan bazıları katılamadılar ama aramıza yeni katılan dostlarımız oldu. 

Şimdi bakalım o gün kimler kimler varmış!

Güzel Duru'nun duru annesi sevgili Nurşahcığım yine bizimleydi. Duru'yu ve Nurşah'ı tanıdıkça, Nurşah'ın annelik hakkında kitap yazması gerektiğini düşünüyorum. Maşallah, çok olgun ve uyumlu bir anne kız onlar.  

Toplantılarımızın neşesi, sevgi dolu, temiz kalpli Nesrin ablacım bizleri yine yalnız bırakmadı.  

İlk etkinliğimizden hatırlarsınız sevgili Mine hanımı, hep söylüyorum onsuz etkinlik düşünemiyorum diye. Yine tüm neşesini almış gelmişti. 

Funda hanımcığım nasıl kibar, nasıl zarif bir hanım anlatamam, uzun zamandır takip ediyor ve tanışmayı çok istiyordum, çok sevindim geldiğine.    

Güzel Nuraycım, azmine hayran olduğum yetenekli kadın, kısacıkta kalsa koştura koştura geldi. Bir daha uzun uzun oturmaya bekliyoruz.     


Vee dikip giydiği enfes kıyafetleri, güzelliğine güzellik katan kombinleri, keskin mizahını konuşturduğu fotoğrafları ile bizleri kendisine hayran bırakan Tûba Gün, bohçasına tüm neşesini, samimiyetini, güzel enerjisini atmış gelmişti. 



Tabii ki güzel Irmakçığım da bizimleydi, ayrıca Irmakta blogun da etkinlikle ilgili çok detaylı ve güzel bir yazı yazmış, kaçıranlar buradan okuyabilir.   

Canım kardeşim yine etkinliğin her anında yardımcım oldu. 





Aynı zevkleri paylaşan insanların muhabbetleri de doyulmaz oluyor. Dikiş makineleri hakkında konuştuğumuz videolarımızı instagram hesabımda paylaşmıştım. Bütün videoları toparlayıp en kısa sürede youtube kanalıma yüklemeye çalışacağım. 


Ve o gün ben, kendi dikmediğim şeylerle! 


Etkinliğimize Henkel, Tuva Yayıncılık, Pasta Sanatı ve Otacı hediyeleri ile destek verdi. Bir sonraki yazımda sponsorlarımızdan uzun uzun bahsediyor olacağım.  


Sevgilerimle, 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder