21 Ağustos 2017 Pazartesi

HAKİ ELBİSELERİM


Merhaba, 

Yine daha önce instagram da paylaştığım elbiselerimle buradayım. Instagram da paylaşmak kolay oluyor tabi! Ama diktiğim şeylerin bloğumda da bulunmasını istiyorum, onun için yavaş yavaş da olsa diktiğim kıyafetleri burada paylaşmaya çalışacağım.    
  
Önce kısacıkta olsa bu sene sevdalandığım haki renginden bahsetmek istiyorum! Genellikle işe giderken sade, abartısız renkler giymeyi tercih ederim. Haki de abartısız ve sıradanlığını sevdiğim en güzel renklerden biri. Ayrıca birçok renk ve aksesuar ile kombinlenebilen çok kilit de bir renk bence. 
Bir haki parçayı siyah, taba, kahverengi, lacivert, beyaz yada siyah beyaz çizgililer ile kombinleyip, gold detaylı takılar ve değişik aksesuarlarla hareketlendirerek hem spor hem de şık bir görüntü elde edebilirsiniz.  

Benim haki parçalar ile yaptığım kombinlerden bazıları da aşağıda. 






  
Tam daire kloş çalıştığım bu dantel eteğimi de bloğum da paylaşmaya fırsat bulamamıştım. Yaz başı yaptığım haki bluz-kloş etek kombinim de bu parçalardan biri. 


Bu elbisemin pek bir detayı yok aslında. Zaten kumaşım da topu topu bu kadar olduğu için çok detaya girişemedim. Düz bir bluz kalıbını uzatarak kumaşa uyguladım. Gömlek yaka yapmayı planlamıştım ama istediğim gibi olmayınca pervaz yapıp bıraktım. Çok rahat bir elbise oldu. 

Bu elbisemin üst bedenine bir gömlek kalıbını bele kadar uygulayarak kullandım. Etek kısmını ise istediğim ölçüde biçtim ama sonra gözüme dar göründü. Daha kloş bir hava yaratmak için üçgen şeklinde kestiğim parçaları yanlara ekledim. Kumaşımın viskon ve desenli olması beldeki bu numarayı ve dikiş hatalarını gizlemiş oldu.  


Gömlek yakası ile uğraşmayıp yakasını biye ile dönüp bıraktım. 



Bu günlükte benden bu kadar, şimdilik hoşça kalın. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder