29 Ağustos 2017 Salı

SARI FIRFIRLI BLUZ

Merhaba, 

Bu yaz diktiğim son sarıyı da paylaşayım artık. Pek bir sarı severmişim de haberim yokmuş meğer!!!



Daha önce diktiğim sarı penye elbiseden artan kumaşlarla diktim bu bluzü de. Önce belden itibaren büzgülü ve önü kısa arkası uzun bir bluz diktim. Ama hoşuma gitmedi ve biraz hareketlendirmek için bel kısmını sağdan sola doğru asimetrik bir şekilde biçip büzgüyü üç kat yapmaya karar verdim. Elimdeki kumaş sadece iki kata yettiği için ikisinin arasına dantel bir parça ekleyerek etekleri üç kat yapmayı başardım. Biraz fazla hareketli oldu ama olsun, sevdim ben.







Instagram dostlarımızdan Zehra hanım'ın organize ettiği, dikiş severlerin buluştuğu etkinliğe diktiğimizi giyerek gidecektik ama ben rengi ve fırfırları sebebiyle abartılı bulduğum için giymeye cesaret edememiştim, sadece fikirlerini almak için yanımda götürdüm ama ustalarım beğendiler ve ısrarlara dayanamayıp orada giydim bluzümü.      


Abartılı buluyorsan ve giymeyeceksen niye böyle bir şey dikiyorsun dimi??? Dikiş böyle bir şey işte giymeyeceğin şeyi de sırf zevk için dikersin! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder