7 Ağustos 2017 Pazartesi

TURUNCU PENYE ELBİSE

Herkese Merhaba, 

Instagramda kalıp denediğimden bahsetmiştim, kendi beden ölçümden çalıştığım kalıbın kol oyuklarını omuzuma oturması için bir beden küçük çizdim, kolları ise yine kendi bedenimden. 

Oğluma pijama dikmek içim aldığım bu kumaşı ise sadece kalıbı denemek için kullandım ama ortaya çok sevdiğim bir elbise çıktı. Denemem penye kumaşla başarılı sayılsa da esnemeyen kumaşlarda ne sonuç verir bilemiyorum. 



Üst bedende herhangi bir detayı yok elbisemin. Belini lastikle büzüp üst bedene ekledim. 


Aslında ilk böyle bir elbiseydi ancak bu aralar fırfır işine fena sardığım için gözüme basit göründü. Eteğini kısaltıp büzdüğüm başka bir parçayı eteğine ekledim. 


Henüz şehir içinde giymeye cesaret edemedim ama çok beğenen oldu bakalım belki bir gün giyerim. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder