1 Ağustos 2017 Salı

Vual Kumaştan Diktiklerim

Herkese merhaba, 

Çoğumuz gibi ben de dokunmadan kumaş almayı pek sevmiyorum. İnternetten aldığım kumaşlar ise genellikle daha önce denediğim penye ve viskon gibi kumaşlar. Geçenlerde parcakumask'ın instagram hesabında bu kumaşı görünce desenlerine hayran oldum. Viskon sanmıştım meğer vual kumaşmış. Hiç denememiştim daha önce ama çok beğendiğim için bu güzelliği kaçırmak istemedim. 


Model araştırıp aynısını uygulamak gibi bir huyum olmadığı için en çok modele karar verme konusunda zorlanıyorum bu aralar. Çünkü modelden çok yakışması daha önemli benim için özellikle giyebileceğim bir şey olmalı! 


Şu yakası fırfırlı bluz kararsızlığımın eseridir. Yelekten artan parçalarla diktim bunu. Aslında fırfırı daha uzun olmalıydı ama kumaşı kırpa kırpa kuşa çevirince bu kadar çıktı. Kalıp olarak düz bir bluz kalıbını omuz hizasından biçerek kullandım ve yakasına istediğim genişlikte bir parça ekleyip lastikle büzdüm. Benim tarzım olmayan bir model olduğu için kardeşime hediye ettim.   


Yeleğim ise bir çok renk ve kıyafete uyum sağlaması ile kullanışlı ve sevdiğim bir parça oldu. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder