29 Eylül 2017 Cuma

PRATİK PENYE ELBİSE VE KLOŞ ETEK

Hayırlı Cumalar


Çarşamba pazarından aldığım bu çelik penye kumaşla, bayramda evde giymek için bir elbise bir de etek diktim.
Eteğim bir çok kıyafetle kombinlenebildiği gibi yine bayramda giymek için diktiğim degaje yaka bluzüm ile de çok uyumlu oldu bencee.  

Elbisem yarasa kollu düz basit bir model. 
Kumaşımı dörde katlayıp düz bir bluz kalıbımı yerleştirdim ve yukarıdaki gibi düşük omuzlu bir elbise şeklinde biçtim. Kumaş dört kat iken önce arka yakayı kestim sonra arka parçayı ayırıp ön yakaya şekil verdim.  

 

Elbisemin yakasını bant döndüm, kol ve etek uçlarını da kıvırdım. 
 Eteğim de kloş. 
Kumaşımı ikiye katladım 3'e böldüğüm bel ölçüme göre belini ve istediğim uzunlukta da eteğini biçtim. Açıkta kalan kısmı diktim. Beline aynı ölçüde bir kemer dikip lastik geçirdim. Eteğini de bir kat kıvırdım. 
Eteğimi çok giydim ama henüz üzerimde fotoğraflayamadım.     



Elbisem de o gün bu gündür evde üzerimde :) 



2 yorum: